mardi 25 mars 2008

Vise dulci...


E noapte...visul se pregateste sa-mi invadeze sufletul,dispar cu el în lumea lui,într-un univers neatins de nimeni.Plutesc deasupra marii,privesc culorile minunante ale soarelui care începe sa se scufunde în adâncuri si ascult zgomotul dulce al valurilor...Dintr-o data decorul se schimba,îmi iau zborul spre alte destinatii,în calea mea întâlnesc un sir de persoane cunoscute,chiar si necunoscute...Este atât de placut si linistit...dar deodata simt o atingere calda pe obraz,deschid încet ochii iar printre gene îmi patrunde o raza de lumina...este soarele...este deja ziua...visul a disparut...
,,Uneori am vise frumoase,alteori vise îngrozitoare,dar trec peste cele îngrozitoare datorita celor frumoase.''Jonas Edward Salk
,,Viseaza ca si cum ai trai o vesnicie,traieste ca si cum ai muri mâine.''James Dean

0 commentaires: