vendredi 11 avril 2008

"Gelozia e durerea de a vedea pe altul posedând ce posedam."


Gelozia,un sentiment întâlnit deseori în calea mea,e ca un animal salbatic gata de atac si plin de satisfactie în a-si devora prada.
Pentru ca sa traiesc în armonie si cu încredere alaturi de persoanele dragi din jurul meu cu timpul voi reusi sa fac sa "dispara" aceasta traire sufleteasca chinuitoare si obsedanta.
"Gelozia e sentimentul care te face ridicol si te înjoseste. Gelozia este umbra iubirii."Liviu Rebreanu
"Gelozia ia nastere odata cu dragostea, dar nu moare odata cu ea."Octavian Paler


Gelozie

Ai ochi fascinatori de şarpe.
Ai ochii verzi ca lacul blestemat
În care-atraşi de mişcătoare ape
Atâţia trecători s-au înecat.

Ai ochii verzi şi-atât de mincinoşi...
Când mă opresc şi-i cercetez de-aproape
Eu văd în ei un chip ciudat
Pe care tu-l păstrezi în taina-ntunecatelor lor ape.

Un chip ciudat, un chip ce nu-i al meu
Şi mă căznesc să aflu-al cui e oare.
Cine-i străina care-mi fură gândul tău
Şi ochii tăi cu ape mişcătoare?

Când văd privirea ta nepăsătoare
Ţigara stinsă-n colţul gurii, mută,
Cum o urăsc pe-acea necunoscută
Din ochii tăi cu ape mişcătoare!

Versuri Maria Banus

0 commentaires: